Advertisement

קיבוץ ניר נחל האסי : נחל האסי | נחל עמל | ניר דוד | הסחנה | נחל קיבוצים: לאן ... / העובדה שמרבית מפלגות השמאל שותקות היא הוכחה שהשמאל שבוי בידי בעלי הפריבילגיות.

קיבוץ ניר נחל האסי : נחל האסי | נחל עמל | ניר דוד | הסחנה | נחל קיבוצים: לאן ... / העובדה שמרבית מפלגות השמאל שותקות היא הוכחה שהשמאל שבוי בידי בעלי הפריבילגיות.. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו. קיבוץ ניר דוד שבעמק בית שאן חגג בחג החנוכה האחרון 80 שנה לעלייתו על הקרקע. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, והנהלת קיבוץ ניר דוד, לפתיחה של רצועה מנחל האסי לציבור. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה.

שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות. בבואכם למקום תיתקלו בשני מאבטחים, אם לא יותר, העומדים על משמר. המנהיגות האזורית והארצית צריכה להירתם למאבק בונה, חלוצי, שמזרים את האסי לבית שאן. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד.

המאבק לשחרור האסי יכול להיות גם מאבק לשחרור השמאל - שיחה ...
המאבק לשחרור האסי יכול להיות גם מאבק לשחרור השמאל - שיחה ... from www.mekomit.co.il
כל המידע על נחל הקיבוצים. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. המאבק לשחרור נחל האסי מידי קיבוץ ניר דוד שגידר אותו הוא מאבק לצדק חלוקתי ושוויון בפני החוק. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד.

מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול.

במתחם 50 בקתות עץ יפיפיות הפזורות בין מדשאות ועצים. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול. חלי יעקבס מנכלית תיירות ניר דוד, אמרה כאזרחית אני מודאגת כי ראיתי איך האסי הוא חלק מאירוע יותר גדול שבו נפגשות אג'נדות שונות, וכולם מדברים על הכאבים שלהם, וכל נושא הפוליטיקה. נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד. אלא אם כן אותו אדם משלם כסף בשביל הזכות. באירוח כפרי קיבוץ ניר דוד צפו בשבוע האחרון 1548 גולשים, ונעשו 29 הזמנות. המנהיגות האזורית והארצית צריכה להירתם למאבק בונה, חלוצי, שמזרים את האסי לבית שאן. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין דר איתמר מירון ואלחנן מירון ממשרד מירון בן ציון פריבס, בשם תושבי בית שאן ומקומות נוספים בארץ שנמנעה. קיבוץ ניר דוד הינו אחד הקיבוצים המקסימים והיפים ביותר בעמק המעיינות. קיבוץ ניר דוד מודה לחברי קהילת ניר דוד שהתגייסו לארח למעלה מ 200 תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות.

תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן.

הקרב על האסי: קיבוץ ניר דוד התלונן במשטרה על פריצה לילית לשטחו
הקרב על האסי: קיבוץ ניר דוד התלונן במשטרה על פריצה לילית לשטחו from modiin.mynet.co.il
בבואכם למקום תיתקלו בשני מאבטחים, אם לא יותר, העומדים על משמר. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. בתקופת הקיץ והחופש הגדול מגיעים למקום השם העברי ניתן לו בין השאר עקב זרימתו הצמודה לקיבוץ ניר דוד, שהיה ישוב החומה והמגדל הראשון שהוקם בארץ. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. עד שלא ינותק הקשר הזה, הוא לא יהיה שמאל. הגישה לנחל אינה פתוחה לציבור הרחב מאחר והוא עובר בשטח פרטי, דהינו שטח הקיבוץ. אלא אם כן אותו אדם משלם כסף בשביל הזכות.

אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים.

קיבוץ ניר דוד שבעמק בית שאן חגג בחג החנוכה האחרון 80 שנה לעלייתו על הקרקע. בתקופת הקיץ והחופש הגדול מגיעים למקום השם העברי ניתן לו בין השאר עקב זרימתו הצמודה לקיבוץ ניר דוד, שהיה ישוב החומה והמגדל הראשון שהוקם בארץ. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול. קיבוץ ניר דוד מודה לחברי קהילת ניר דוד שהתגייסו לארח למעלה מ 200 תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות. נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. להפרש הגדול בסכומים המוקדשים לחינוך ישנו הסבר. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. קיבוץ ניר דוד לא רוצה שאנשים יכנסו ויעשו מנגל על הדשא של האסי כדי לא לפגוע בתושבים. העתירה שהוגשה לבית משפט המחוזי בנצרת פונה בין השאר נגד קיבוץ ניר דוד והמועצה האזורית עמק המעיינות, ומתייחסת לחסימת דרכי הגישה לנחל על ידי הקיבוץ בניגוד לחוק ולהסכמי הקיבוץ עם מנהל מקרקעי ישראל. רכב פרטי מקור:אביאל, סקיפר, יונעי, מאיהעמי, אלדד סברנסקי, gadiavni1, זיגי79, אהרון ללוש, ayalonush, ליאםלוינס, eldadsav תאריך עדכון: בבואכם למקום תיתקלו בשני מאבטחים, אם לא יותר, העומדים על משמר.

יכבדו תושבי בית שאן שנפשם חשקה בכך ויפתחו את האסי ביוצאו מהקיבוץ כשם שעשו הקיבוצניקים ויתרצצו שם להנאתם. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. הסערה סביב הנחל בקיבוץ ניר דוד ממשיכה: בבואכם למקום תיתקלו בשני מאבטחים, אם לא יותר, העומדים על משמר. אנו שבים וקוראים לאנשי המחאה להרגיע אתה רוצה לדעת עוד משהו?

נחל האסי | נחל עמל | ניר דוד | הסחנה | נחל קיבוצים: לאן ...
נחל האסי | נחל עמל | ניר דוד | הסחנה | נחל קיבוצים: לאן ... from anattour.co.il
הגישה לנחל אינה פתוחה לציבור הרחב מאחר והוא עובר בשטח פרטי, דהינו שטח הקיבוץ. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין דר איתמר מירון ואלחנן מירון ממשרד מירון בן ציון פריבס, בשם תושבי בית שאן ומקומות נוספים בארץ שנמנעה. שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. להפרש הגדול בסכומים המוקדשים לחינוך ישנו הסבר. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים. ניר דוד, שנקרא במקור תל עמל, היה יישוב חומה ומגדל הראשון שהוקם בארץ ישראל האסי אינו עוד נחל. עמוד הפייסבוק משחררים את האסי.

קיבוץ ניר דוד, אשר ידוע גם בשם תל עמל, היה אחד היישובים הראשונים בישראל שהוקמו במסגרת מבצע חומה ומגדל.

בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. הסערה סביב הנחל בקיבוץ ניר דוד ממשיכה: יכבדו תושבי בית שאן שנפשם חשקה בכך ויפתחו את האסי ביוצאו מהקיבוץ כשם שעשו הקיבוצניקים ויתרצצו שם להנאתם. להפרש הגדול בסכומים המוקדשים לחינוך ישנו הסבר. הגישה לנחל אינה פתוחה לציבור הרחב מאחר והוא עובר בשטח פרטי, דהינו שטח הקיבוץ. חלי יעקבס מנכלית תיירות ניר דוד, אמרה כאזרחית אני מודאגת כי ראיתי איך האסי הוא חלק מאירוע יותר גדול שבו נפגשות אג'נדות שונות, וכולם מדברים על הכאבים שלהם, וכל נושא הפוליטיקה. ניר דוד, שנקרא במקור תל עמל, היה יישוב חומה ומגדל הראשון שהוקם בארץ ישראל האסי אינו עוד נחל. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. העתירה שהוגשה לבית משפט המחוזי בנצרת פונה בין השאר נגד קיבוץ ניר דוד והמועצה האזורית עמק המעיינות, ומתייחסת לחסימת דרכי הגישה לנחל על ידי הקיבוץ בניגוד לחוק ולהסכמי הקיבוץ עם מנהל מקרקעי ישראל. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי.

בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר נחל האסי. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר.

Posting Komentar

0 Komentar